You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
בעקבות השרב הצפוי - ביטולי משחקים ביום שישי

בעקבות השרב הצפוי - ביטולי משחקים ביום שישי

ההתאחדות לכדורגל הודיעה, שבעקבות מזג האוויר השרבי הצפוי ליום שישי הקרוב, לא ייערכו משחקים במספר שנתונים בשעות מסוימות. הפרטים בידיעה זו

 מאת: אורי שמיר - עורך האתר

שוב פעם השפעות של מזג אוויר על התנהלות המשחקים התקינה. ביום שישי הקרוב צפוי לשרור מזג אוויר שרבי ברחבי הארץ, בעקבות כך, באגף הנוער של ההתאחדות לכדורגל הודיעו לקבוצות: "עקב עומס חום קיצוני, משחקי נערים ג' ומטה המשובצים ליום שישי 10.5.24 בין השעות 12:00 עד 16:00 מבוטלים. הנכם מתבקשים לבדוק בפורטל הקבוצה שמשחקכם בוטל".

ואנחנו רק שאלה, בעצם כמה שאלות: האם זה הגיוני ותקין לקבוצות נערים ונוער להתייצב למשחקים בשעות הללו - חלקן במגרשים סינטטים לוהטים? כבר בתחילת השבוע תחזית מזג האוויר בישרה על שרב צפוי ביום שישי הקרוב. מדוע לא להודיע כבר בתחילת השבוע לקבוצות להתארגן על מועדים אלטרנטיבים לקיום משחקים - ועכשיו, פחות מ-48 שעות, הרבה קבוצות יצטרכו להתעסק עם ביטולי הסעות ועם ביטולים של עניינים לוגיסטים הקשורים בנסיעות במשחקי חוץ, אך חמור מכך, באין חובת השלמת משחקים ובאין חובת מציאת מועד אלטרנטיבי לקיום משחקים, לא מעט קבוצות, שגם כך הפסידו לא מעט משחקים בגלל המצב הביטחוני, יפסידו עוד יחידת משחק. חבל.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? צפה בסרטון ולחץ כאן